می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

 خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

برای خرید از ساکسون، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، برای خرید محصولات اجباری به عضویت نیست، اما پیشنهاد می کنیم برای اینکه بتوانید از تخفیف ها و پیشنهادات ساکسون با خبر باشید در وبسایت عضو شوید.

رمز خود را فراموش کرده ام.چطور میتوانم وارد پروفایلم شوم؟

در صورت فراموشی رمز عبور می توانید با استفاده از شماره تلفنی که با آن در وبسایت عضو شده اید کد یکبار مصرف دریافت کنید.

چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود.) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

امکان پرداخت به صورت پسکرایه در اکثر محصولات وجود دارد.

چطور در ساکسون سفارش خود را ثبت کنم؟

در صفحه هر محصول پس از انتخاب محصول و وزن مورد نظر می توانید آن را به سبد خرید خود اضافه نموده و پرداخت نمایید.

میتوانم بعد از فاکتور شدن سفارش درخواست تغییر در مندرجات فاکتور را بدهم؟

خیر. بعد از صادر شدن فاکتور امکان هیچ تغییری وجود ندارد.

چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم؟

برای پرداخت می بایست اطلاعات کارت بانکی خود را به درستی وارد نمایید.

برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به:

شماره کارت (شماره 16 رقمی روی عابر بانک )

رمز دوم کارت (رمز یک بار مصرف که از طرف بانک به تلفن شما پیامک خواهد شد)

CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)

تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک

میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم؟

بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید نام شخص مورد نظر خود را وارد کنید ، شخص تحویل گیرنده میبایست کارت شناسایی خود را هنگام تحویل همراه داشته باشد.

چطور میتوانم سفارشم را تحویل بگیرم؟

 سفارش شما با پست پیشتاز تحویل شما میشود.

سفارشم را بصورت اینترنتی پرداخت نمودم ، وجه از حسابم کسر شده اما پرداخت سفارشم تایید نشده است؟

ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی 72 ساعت کاری مجدد بحساب شما برمیگردد.تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.

بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟

سفارش شما از طریق پست  طی 4 روز کاری تحویل شما میشود.

سفارشات چگونه از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:

http://itemtracking.post.ir

شماره مرسوله 20 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.

در چه ساعاتی امکان خرید دارم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟

ساکسون، در مناسبت های مختلف کد های تخفیف را از طریق وبسایت و شبکه های اجتماعی خود در اختیار شما قرار خواهد داد که با وارد نمودن آن در سبد خرید می توانید میزان تخفیف خود را مشاهده نمایید.

 

0
سبد خرید